czwartek, 3 lipca 2014

Just DIY!

W tym poście chciałam was zachęcić do zrobienia czegoś samemu.

Po pierwsze muzyka do pracy ;) bez tego się nie obejdzie




Ja zdecydowałam się zrobić swój Top. Inspiracji szukałam w internecie, ale wy możecie zrobić cokolwiek innego co tylko przyjdzie wam do głowy.






Wzięłam zwykłą białą koszulkę, obcięłam jej rękawy i dół. Następnie Wycięłam z papieru szablon i odbiłam go na bluzce farbami akrylowymi.




Na koniec wycięłam otwory na plecach, które wyglądają jak podarcia. Efekt bardzo mi się podoba, a zrobienie go kosztowało mnie jakieś 20zł.

Dajcie znać czy lubicie DIY i napiszcie co wy zrobiliście sami. Możecie wysyłać mi zdjęcia tych rzeczy, będę miała się czym inspirować. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do działania. Piszcie koniecznie co mogę zmienić, żeby ten blog był coraz lepszy :*