czwartek, 3 lipca 2014

Liebster Blog Award!



Z powodu mojego dzisiejszego wyjazdu na wakacje, post miał ukazać się dopiero za 2 tyg (lub jeśli będę miała czas na miejscu) ale dostałam nomicację do Liebster Blog Award.

Dziewczyna od której dostałam naminację - zapraszam was na jej bloga.

Jeśli ktoś nie wie na czym polega LBA to macie krótkie wyjaśnienie: "Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 


1. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Zawsze podobały mi się blogi  innych i sama chciałam zobaczyć jak to jest prowadzić własnego.

2. Masz jakieś postanowienia na te wakacje?
Mam zamiar perfekcyjnie nauczyć się angielskiego, umiem już go dość dobrze, ale zawsze może być lepiej.
mój wyjazd jest też związany z nauką angielskiego :)

3. Jakie jest twoje motto?
"The less you care, the happier you'll be"

4. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
 zależy jaki mam w dany dzień nastrój, ale raczej książki (jeśli sa naprawdę dobre)

5. Byłaś kiedyś za granicą?
Tak, prawie każde farie i wakacje. :)

6. Wolisz czytać blogi czy oglądać vlogi?
chyba oglądać vlogi, ale mam za mało odwagi, żeby założyć YT.

7. Co sprawia, że się uśmiechasz?
Każda, nawet najmniejsza miła rzecz :) i wasze miłe komentarze

8. Jakie zwierzątko chciałabyś posiadać?
Pieska, najlepiej Labladora

9. Co robisz gdy masz czas wolny?
 Spotykam się ze znajomymi :)

10. Jesteś z czegoś dumna?
 Chyba nie mam teraz takiej jednej rzeczy.

11. Kim jest twój autorytet?
Moi rodzice.

Nominuję:

http://summerflawless.blogspot.com/
http://cvte-olga.blogspot.com/
http://worldnastolatki.blogspot.com/
http://madamedouillet.blogspot.com/
http://couldbebetterrr.blogspot.com/
Przepraszam,że tylko tyle osób, ale za 30 min muszę wyjechać na samolot.

Pytania:
1. Co ci daje blogowanie?
2. Jaką cechę cenisz w ludziach najbardziej?
3. Opisz swój idealny, wymarzony dzień.
4. Jak zamierzasz spędzić tegoroczne wakacje?
5. Jaka jest twoja ulubiona książka? O czym opowiada? 
6. Jaki film polecisz do obejrzenia ?
7. Ulubiony cytat?
8. Co najczęściej ubierasz?
9. Skąd czerpiesz inspiracje?
10. Ulubiony cytat/ cytaty ?
11. Ulubiona część garderoby ?         

6 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji!
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi ;*
    Klikniesz w link sheinside? Proszę to pierwsza współpraca
    Odwwdzięczam się za wszystko
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kliknęłam już dawno, bo wchodzę raz za czas na twojego bloga :)

      Usuń
  3. Gratuluje nominacji <3
    Obserwujemy? Czekam na odpowiedź ;*
    http://my-littleee-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, że dopiero teraz :)
      dzięki:)
      Obserwujemy :*

      Usuń
  4. Gratuluję nominacji :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, są one dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do działania. Piszcie koniecznie co mogę zmienić, żeby ten blog był coraz lepszy :*